ترکیب پرسپولیس برای مسابقه با هوادار اعلام شد | بازگشت عالیشاه به ترکیب اصلی جریمه نقدی استقلال و محرومیت هاشمی‌نسب و حامدی‌فر + عکس پخش زنده بازی هوادار و پرسپولیس در لیگ برتر (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی مس رفسنجان و سپاهان در لیگ برتر (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچسترسیتی و فولام (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | یورش پپ و شاگردانش به جام قهرمانی قرارداد حجازی از طرف باشگاه استقلال به سازمان لیگ ارسال نشده است درآمد ام‌باپه در رئال مادرید چقدر است؟ مشهد، میزبان مسابقات کشوری ووشوی بزرگسالان کشور نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوکوهاما مارینوس و العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا| کامبک ژاپنی نکونام لیست ورود و خروج را تکذیب کرد تجلیل از ۱۵۰ مدال‌آور خراسانی در دهه کرامت مورینیو در راه ترکیه! پخش زنده بازی تراکتور و گل‌گهر سیرجان (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی منچسترسیتی و فولام (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ۲۶۳ وب‌سایت شرط‌بندی در فوتبال شناسایی شد تیم لیگ برتری در آستانه فروش کار سخت آتیلا برای نشستن روی نیمکت استقلال گلر سابق استقلال خانه‌نشین شد بالده در لیست فروش بارسلونا
سرخط خبرها

بازارگرمی مدافع سابق استقلال جواب نداد| غلامی کمتر از ده میلیارد

  • کد خبر: ۱۷۹۴۷۱
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
بازارگرمی مدافع سابق استقلال جواب نداد| غلامی کمتر از ده میلیارد
پیشنهاد‌هایی که از تیم‌های داخلی به عارف غلامی رسیده زیر ۱۰ میلیارد تومان است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، عارف غلامی، مدافع سابق استقلال که برای تمدید قرارداد خود خواهان افزایش حقوق شده بود واین درخواست مورد موافقت مسئولان باشگاه قرار نگرفت، بدون تیم مانده است.

غلامی درحالی چنین وضعیتی را تجربه می‌کند که سه هفته پیش با انتشار یک استوری مدعی شده بود با یک تیم خارجی قرارداد منعقد کرده و آن تیم به او ۵ روز فرصت داده تا دوباره به استقلال بازگردد.

با گذشت زمان، اما مشخص شد استوری منتشره از سوی مدافع سابق استقلال بیشتر جنبه بازارگرمی داشته، چون او بعد از گذشت ۵ روز از زمانی که به ادعای خودش داده شده بود، هیچ گاه به تمرین تیم جدیدش نرفت و حالا به نقطه‌ای رسیده که صحبت از حضورش در تیم‌های داخلی می‌شود.


طی روز‌های گذشته غلامی برای اینکه از دنیای فوتبال دور نماند و درشرایط بازی قرار بگیرد، با چند تیم داخلی وارد مذاکره شده، اما هیچ یک از این تیم‌ها حاضر به پرداخت دستمزدی بالاتر از ۱۰ میلیارد تومان به این بازیکن نیستد.

این پیشنهاد درحالی نگاه‌ها را متوجه خود کرده که غلامی فصل پیش گران قیمت‌ترین بازیکن استقلال بود و با دریافتی ۲۵ میلیارد تومان در صدر بازیکنانی قرار داشت که بیشترین دستمزد را در این باشگاه دریافت کرده‌اند.

اینکه چرا مسئولان سابق باشگاه استقلال پای چنین قراردادی با عارف غلامی ایستاده بودند مشخص نیست، اما مدافع سابق استقلال هرگز در حد و اندازه یک مدافع ۲۵ میلیارد تومانی نبود و بی میلی بسیاری از تیم‌ها برای عقد قرارداد با این بازیکن در فصل جدید خود موید آن است که غلامی اساسا در فوتبال ایران مشتری‌های آن چنانی ندارد و اگر هم داشته باشد پیشنهاد مالی به او حتی به نصف دستمزدی که فصل پیش از استقلال گرفته نیز نمی‌رسد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->